منظومه هستی
 
حرف حساب


                                

مادرم بنشین

                           میخواهم انقدر دورت بگردم

 

                                                  تا منظومه ی شمسی از اعتبار بیفتد

 




انتخاب بهترين وبلاگ ماه

نظرات شما عزیزان:

طناز
ساعت12:19---19 تير 1392
مطالب و تصاویرت بی نظیره. انچه از دل براید بر دل نشیند
پاسخ: ممنون که بهم سرزدی . نظرلطفته عزیزم.


مهسا
ساعت16:16---21 آذر 1391
یاد دارم کودکی بودم خرد

با صدای گرم مادر

هر صبحدم

در میان بستری نرم و تمیز

می گشودم چشم بر نور سفید

می گشودم دل بر نور امید

یاد دارم سفره خانه ما

بوی سنت می داد

داخل خانه ما

جلوه ای زیبا داشت

از زن ایرانی

جلوه ای از یک شمع

ذره ذره می سوخت

و نداشت پرو ایی

که به آخر برسد

کودکم هوش بدار

قبر مادر اینجاست

جای مادر خالیست

دل من تنگ شده

مادرم دیگر نیست


پاسخ: خیلی زیبا بود.ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 15:37
شادی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





تعداد بازدیدکنندگان :
تعداد افراد آنلاین :

كد موسيقي براي d Music By RoozGozar.cOm--->وبلاگ


انتخاب بهترين وبلاگ ماه